Munte

Anglia – Tusnad MTB Maraton – Cheile Galditei – Muntii Cindrel

Posted at October 4, 2013 | By : | Categories : Munte | 2 Comments

Luna septembrie a însemnat pentru mine o luna plină de activități. Am vizitat mai multe orașe din Anglia, am participat la maratonul de mtb de la Tușnad și am ieșit de doua ori la munte.

Anglia

Am mai fost în Anglia acum câțiva ani, însa vizita din acest an m-a făcut să-mi schimb radical părerea pe care mi-am făcut-o prima data când am fost în această țară minunată din Regatul Unit. Poate din cauza vârstei, eram mai mic și vedeam lumea cu alți ochi. De data aceasta, Londra m-a făcut să spun “vreau să revin”. Vizita din Anglia a durat aprox. o săptămână, timp în care am vizitat următoarele orașe: Canterbury, Rochester, Winchester și Londra. Într-una din zile am ajuns și la Stonhenge. Cel mai mult mi-a plăcut la Londra, un oraș unde ai nevoie, însă, de mult timp ca să-l poți vizita în cea mai mare parte. De data aceasta timpul a fost prea scurt pentru mine și am reușit să vizitez doar unele dintre principalele obiective turistice din Londra. Printre vizitare obiectivelor turistice mi-am făcut timp să intru și în mai multe magazine cu echipament montan. Mare fan al lui Bear Grylls am căutat, în special, produse de la Craghoppers din colecția “Bear Grylls”.  A fost o voluptate să găsesc produsele după care tânjeam de atâta timp. Toate la timpul lor! În final pot spune că vizita din Anglia mi-a plăcut mult, am descoperit locuri frumoase cu povești captivante și întoarcerea pentru o perioada mult mai lungă este doar o chestiune de timp. Pozele din albumul de mai jos au fost făcute cu noul meu aparat foto și redau principalele obiective turistice.

Tușnad MTB Maraton

Dacă anul trecut am ales să particip la traseul scurt al acestui maraton (25 km, diferență de nivel – 770 m), anul acesta am ales să particip la traseul race al cărui lungime a fost de 42 km cu o diferență de nivel de 1500 m. Practic, dificultatea a fost dublă. Am plecat din Mediaș la Tușnad cu doar câteva ore înainte ca maratonul să înceapă, pe o vreme care nu se anunța tocmai prietenoasă. Când am ajuns la Tușnad soarele a ieșit dintre nori, iar starea de bine a început să se vadă pe chipurile noastre, ale concurenților. Mici incidente apar mereu și fac până la urma parte din spiritul de aventură. În primii km de după start, frâna de pe față mi s-a stricat. Mă așteptau peste 35 km de drum cu o diferență de nivel de peste 1000 m, însă, chiar și în aceste condiții, am continuat. Mai erau și niște coborâri mai tehnice, dar m-am adaptat. Nu numai că am terminat cursa fără frână pe față, dar am scos și un timp bunicel (03:23:29).

Cheile Galditei

Ne-am strâns în număr mare, mai toți membrii Dianthus și am făcut mai multe plimbări prin zonă. Pozele vorbesc de la sine:

Tură cu bicicleta în zona Jina-Crint-Dobra

De mult mi-am dorit să ajung cu bicicleta în această zonă. Traseul era configurat de mult așa că am făcut o trupă de șase și am plecat duminică, 29 septembrie, în marea aventură. Traseul a avut 50 km cu o diferență de nivel de aprox. 1800 m. Am parcurs traseul în șase ore, din care trei pe ploaie, dar a fost bine. Pot spune că m-am simțit în largul meu, iar vremea nefavorabilă nu a contat atât de mult.

Albume foto:

Comments

Comment

• Morariu Camelia

October 14, 2013 at 6:55 pm

Foarte frumoase poze. Foarte frumos scrii pe blog. Maria si Daria au fost incantate sa se regaseasca in pozele din Anglia. Asteptam urmatoarele postari. Bravo Catalin!!!!!!