
Fie ca organizezi un eveniment, fie ca esti invitat ca si speaker la unul, trebuie sa ai grija ca afacerea ta sa fie reprezentata corespunzator. Avand in vedere ca de cele mai multe ori oamenii participa la diferite evenimente pentru a invata ceva, acestia au nevoie sa ia notite. Pornind cu acest gand de acasa, ca organizator trebuie sa le oferi acestora toate conditiile pentru a putea fi atenti la ceea ce se vorbeste si pentru a-si nota diferite informatii.
In situatii ca aceasta, o foaie de hartie cu logo-ul afacerii tale si pixuri personalizate impartite tuturor participantilor iti pot aduce o bila alba in ochii celor cu adevarat interesati de subiect. Chiar daca uni dintre participanti nu au venit cu gandul de a-si nota diferite informatii, avand la indemana o foaie si un pix, aceasta actiune va fi aproape inevitabila. In acest fel vei reusi sa ii faci mult mai atenti la subiect, sa le trezesti interesul in legatura cu subiecte adiacente celui despre care se discuta si cel mai probabil odata ajunsi acasa vor cauta mai multe informatii despre subiectele abordate.
Care este rolul pixurilor personalizate la astfel de evenimente?
Pixurile personalizate sunt printre cel mai des folosite materiale promotionale. Sunt atat de iubite pentru impactul lor asupra celora care le folosesc si pentru faptul ca nu sunt deloc costisitoare.
In momentul in care vorbim despre un eveniment in cadrul caruia participantii chiar isi doresc sa ia notite si chiar au nevoie de un pix, importanta acestora se schimba si creste semnificativ. Oferind un pix si o foaie fiecarui participant, le sugerezi acestora ca subiectele abordate sunt unele importante, de interes si merita sa fie notate ajutandu-i pe acestia in viitor.
Alegand sa personalizezi pixurile pe care le oferi le vei oferi, vei da sansa fiecarui participant la eveniment sa detina un pix cu logo-ul si numele afacerii tale. In acest fel subconstientul acestora va memora identitatea afacerii tale si vor putea sa o recunoasca mult mai usor oricand va fi nevoie. De asemenea pastrand si folosind pixurile chiar si dupa eveniment, exista posibilitatea ca informatii despre compania ta sa ajunga si la alte persoane, prin intermediul unui simplu pix personalizat.
Cum personalizezi un pix?
Sunt o multime de firme care se ocupa cu personalizarea materialelor promotionale. Printre cele mai cunoscute astfel de companii se numara cei de la Agrafa Print. In magazinul online al acestora ai posibilitatea sa alegi atat forma, cat si materialul, culoarea si elementele pe care vrei sa le imprimi pe pix. Acestia vor personaliza pixurile in functie de dorintele tale si ti le vor livra in cel mai scurt timp.
In momentul in care vorbim despre cum sa personalizezi un pix, ca acesta sa fie eficient prin mesajul pe care il transmite este o regula simpla. Pixul trebuie sa aiba imprimat numele afacerii tale si logo-ul, daca acesta nu este prea mare. De asemenea este indicat sa alegi o culoare reprezentativa afacerii tale si sa o folosesti pe o parte a pixului.
Avand in vedere popularitate acestora, ofera si tu pixuri personalizate participantilor la eveniment si indeamna-i pe acestia sa isi noteze cele mai importante informatii.