TAROM, un drum incet si sigur spre disparitie
Am vazut in seara asta un reportaj la stiri despre vastele nemultumiri ale angajatilor TAROM, ale faptului ca este o companie sub pavilion belgian, in ciuda faptului ca s-ar zice ca mai are si ceva capital autohton, si a vesnicei probleme, calatori putini. Ma nene, eu mereu cand a fost vorba de avioane am avut o oarecare frica, dar, pentru ca exista si un dar aici, cum sa te gandesti tu ca si calator sa te duci cu avioanele TAROM, te gandesti din start la preturi mari. Adica, exista o diferenta destul de mare intre preturile celorlalte companii aeriene care bantuie pe la noi, si TAROM.
Orice simulare pe orice site de profil, cand este vorba de bilete cumparate pe net, sau fata`n fata.. clar, este o diferenta considerabila. Am facut o simulare oarecare.. la o firma de booking aerian oarecare.. Si spre exemplu.. un drum Bucuresti – Roma, cu Blue Air, este in jur de 100 de euro maxim, cu Wizz Air in jur de 120 de euro, dar marea mea surprindere a fost cand am vazut ca TAROM are preturi cu cel putin 50% mai mari decat celelalte doua companii specificate mai sus. Conditiile sunt mai putine, calitatea mai proasta, etc.. la TAROM fata de celelalte doua companii de mai sus. Deci zice-ti-mi si mie, de ce as merge cu TAROM cand ofera conditii mai josnice, dar si preturi mai mari decat companiile concurente?! Chiar „imi place” lipsa acestei companii de marketing, si de dezvoltare. Cu aceleasi idei comuniste, cu aceleasi conceptii de anii `90, aceasta companie, care a ramas singura companie aeriana din Romania, se duce la vale cum s-au dus multe alte companii care au fost capitalizate din fonduri externe. Din pacate.. asta e.